Toimitusehdot

Toimitusehdot Sami Kindt Oy

Hinnat, pakkauskoot ja toimituskulut

Kaikki ilmoitetut hinnat ovat verottomia kappalehintoja (1kpl/Alv.0%). Joidenkin tuotteiden kohdalla ilmoitetaan myös tukkupakkauksen koko, näin voit halutessasi tilata täyden pakkauksen. Pienin toimitettava määrä ilmoitetaan joidenkin tuotteiden kohdalla logistisista syistä. Kaikki Hinnat sisältävät kierrätysmaksun loiste- ja purkauslamppujen osalta. Hintoihin lisätään toimituskulut tilaajan valitseman toimitustavan mukaan. Toimitukset lähetetään Postin tai Matkahuollon kuljettamana ja pääkaupunkiseudulla omalla autolla.

Tilauksen toimitus

Yleinen toimitusaika varastotuotteilla on 1-3 arkipäivää ja tilaustuotteilla noin 1-2 viikkoa. Myyjä sitoutuu ilmoittamaan toimituksen viivästyessä sähköpostitse ostajalle poikkeavasta toimitusajasta. Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan ostajalle aiheutuvia mahdollisia haittoja jotka johtuvat toimituksen viivästymisestä.
Mikäli tuotetta ei voida toimittaa niin myyjällä on oikeus peruuttaa tilaus. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus virheellisyyden, kuten painovirheen, teknisen ongelman tai tuotteen loppumisen vuoksi. Tilauksen perumisesta ilmoitetaan ostajalle viipymättä sähköpostilla. Mikäli peruttu tilaus on maksettu ennakkolaskulla niin tilauksen maksusuoritus palautetaan tilille jolta suoritus on tehty.

Tuotteen palautus

Vain varastoitavat tuotteet voi palauttaa. Kaikista tuotepalautuksista on aina sovittava etukäteen. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Mikäli ennakkomaksettu tilaus jätetään noutamatta, vähennetään palautuskulut maksusuorituksen palautuksesta. Emme myöskään lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Mikäli tuotetiedoissa on ollut tuotteen tarkoituksenmukaisen käytön estävä virhe niin tuotteen lähetyskulut (Postipaketti 16) voidaan korvata asiakkaalle postimaksukuittia vastaan. Emme vastaa muista virheellisen tuotteen palautuksesta aiheutuneista kuluista.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta tuotteet eivät aina pääse ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus noutopisteessä. Ota myös yhteys asiakaspalveluun, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.